Telefoniczna obsługa klienta
Wciąż wykorzystywany jest przez banki klasyczny sposób dotarcia do klienta z ofertą nowej promocji poprzez kontakt telefoniczny. Niekiedy są to wcześniej nagrane komunikaty bankowe, częściej jednak rozmowa z konsultantem, który stara się przekonać klienta o tym, że przygotowana przez bank, nowa promocja, jest najlepsza wśród wszystkich dostępnych na rynku, a jednocześnie stanowi niezbędną pomoc dla klienta. Taki sposób prezentacji promocji bankowej trafia głównie do osób starszych lub pracujących w domu, które informacje o różnych ofertach czerpią głównie z rozmów telefonicznych, z radia lub telewizji. Zaletą takiego sposobu dotarcia do klienta jest fakt, że będzie on mógł od razu wypytać konsultanta o wszystkie szczegóły przedstawianej oferty oraz inne dostępne promocje bankowe, a w ten sposób wybrać spośród nich najlepszą dla siebie opcję.
Ulotki i foldery informacyjne
Informacje o nowych promocjach bankowych docierają także do klientów banku za pomocą ulotek, roznoszonych głównie przez studentów. W ten sposób można najszybciej dotrzeć do klienta z tą szczególną ofertą bankową, jaką są najnowsze promocje bankowe. Nieco szerzej niż same ulotki na temat nowych promocji traktują foldery informacyjne, które, jak sama nazwa wskazuje, mogą zawierać więcej informacji na temat promocji bankowych. Zdarza się także, że o nowych promocjach bankowych informują duże plakaty wywieszane w najbardziej widocznych miejscach, którymi w ciągu dnia przechodzi najwięcej osób. Umieszczone na odpowiedniej wysokości rzeczywiście mogą dotrzeć do sporej liczby potencjalnych klientów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.